diumenge, 26 de febrer del 2012

Crónica del dia

Avui m'he llevat a les 6.30 (com cuasi tots els dies) ja que el sol molesta. Cuant era petit vaig descobrir que el sol sortia per Riomar i es ponia als ports. Amb un viatge a galicia  vaig vore que es ponia al mar (lògit, torna allà d'on surt. Dons bé, jo soc a l'altra part d'este mar i he vist que es pon detràs de la via del tren de Miramar. Este poble te via, estació i andanes tot i que no té tren. Jo crec que això de la via es una tapadera pera que la gent dexi dormir tranquil el sol.
Una abraçada

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Esta`s fet tot un poeta!!

Anònim ha dit...

I haver d'anar tant lluny per que ho descobrim!!!

Una abraçada (és la penúltima que et dono)

Jordi

cebollavoladora ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
cebollavoladora ha dit...

Les abraçades son com els cabells que cuant fan falta notes mes el fred

Anònim ha dit...

ja m'explicaràs que ha passat amb el comentari suprimit.

Jordi

Anònim ha dit...

si, jotb ho vull saber
som una cola d cafarders!!

cebollavoladora ha dit...

Res, era un comentari meu i mal redactat jajaja. com cuasi tots però es que este ni jo l'entenía. Soc massa rebuscat.

Xafarders!!!!

Vicent ha dit...

Ieiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiic, a vore si poses més fotos de dones i menos de foqueeeeeeeeees!!! Què passa campió, com va per Paliquelandia. Monanem a la Patagonia?
Cuidat molt