dijous, 23 de febrer del 2012

Este matí m'he llevat ben d'hora, ben d'hora, ben d'hora (com diu lo mister) per esmorsar i anar a la terminal de bus o tren peró anant cap allà m'han informat que els trens no harriven a Miramar i que tindria que agafar un bus així que he desidit anar directament a buscar aquest. he comprat el billet a les 8,45 per agafar  el bus que surt a les 7,55 i que finalment a sortit a les 9,15. Fent peripécies en la càmara he pogut fer fotos que penjaré al blog "cebollavolador.blogspot.com· on podreu seguir les croniques i "afotos". En arrivar al destí he buscat l'hotel i he anat a fer un vol per la ciutat, un lloc molt bonic i turistic. He rebut la noticia de l'accident de tren i per sort jo m'he enterat a la tarde. 

Una abraçada

3 comentaris:

maite ha dit...

Ets un gran aventurer!!! Ahir quan vaig saber la noticia del tren me vas fer patir una mica... menos mal que has donat señals de vida!!!

Eva ha dit...

Eii!!! Volem fotos i documentació de tot!!

cebollavoladora ha dit...

Hola Germanetes, en una setmana començaré a penjar fotos que encara tinc problemes de residéncia i coneccions amb internet. Sort que busques entre les plantes o les pedres i sempre hi ha un locutori