dissabte, 14 d’abril del 2012

Colectivo

Avui he tornat a anar a Mar del Plata amb el colectivo (mes aviat una llauna de sardines) rovellat, brut i ple de gent. l'anada ha estat correcta però al tornar jo he segut al davant quant de cop he notat que el bus a topat pel darrera (al fer un gir) amb alguna cosa i al acte he sentit com pitaben. El conductor del colectivo ha fet com si no sentís res tot i que els ulls miraven pel retrovisor de forma cautelosa mentre que el bus semblava que adquiria mes velocitat. Finalment un altre vehicle s'ha posat al davant per aturar el colectivo i esperar al propietari del cotxe al que havia esclafat les portes.
Avui m'han contat que el carnet de conduir el pots comprar per 100 pesos i el de colectivo o camió per 500. Posats a ser il.legals he preguntat quant costaria el títol de pilot d'avió comercial i m'han dit que m'ho preguntaran....

1 comentari:

Anònim ha dit...

Ja tardes es comprarte tots els carnets!!!
Jajajajjaajja

Les Autoescoles ni exusteixen no??? Ah si!! Estan per fer negoci amb l gent k pensa com tu... Jajjajajjajajajaja

Jo compraria tots els carnets!! Jijiiiii