divendres, 24 de febrer del 2012

Crónica del dia

Avui he anat a correus i eren les 9:30 ila gent feia cua al carrer i al sol ja que està orientat esclusívament a emprenyar al personal. A les 10 obren les oficines (igual que els bancs) i a les 10:45 accedia a la finestreta que m'ha ventilat en 20 segons. Lo curiós ha esta cuant esperaba (lloc ideal per coneixer gent i preguntar tot..... tot)
Una dona que passaba em diu !hola Paco.........   tot el que be després no ho he entés i de forma semiràpida li he dit perdone pero....   no m'ha deixat acabar la frase cuant es disculpava pensant que era una altra persona que viu a Miramar i que sembla que es igual que jo.  Pobre noi este Paco si te el cap sempre despentinat com jo.
Una abraçada

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Obren a les 10 h. Aquí ho fan a les 8:30 h. No anem bé. :-P

Per cert, has comentat que els gelats són molt bons. Ja has provat el "dulce de leche"? els argentins que venen aquí és el que més enyoren.

Una abraçada

Jordi

Anònim ha dit...

I has aprofitat per preguntar tot?

Vull coneixer a paco.

petons

la xica

cebollavoladora ha dit...

A Paco jo també vull coneixe'l. Pobret!!!

cebollavoladora ha dit...

Si, he provat el dulce de leche en tostades, en pastes i en gelat. Ja coneixeu lo llepol que soc, pos me pica la gola de tanta dolçor i directament demano que els gelats siguin del que vulguin menos de pinya i dulce de leche.