dissabte, 3 de març del 2012

Com cada matí, faig un tom de 45 minuts (4km) i després vaig a esmorzar. Al passar per un jardí enorme com casi totes les zones verdes, he vist una escultura deteriorada i pintada de forma burlesca. No hi havia cap placa identificativa ni jo tinc prous coneixements històrics per saber qui es però he pensat que de vegades val la pena viure en l'anonimat que no pas ser recordat amb una imatge tant menys preuada. Ser recordat solament pels que t'estimen pot ser tant meravellós que la inmortalitat no pot superar.
A sobre aquestes linees us envio la imatge 

1 comentari:

Anònim ha dit...

De debo k no el coneixes??

No et recorda algu??

Pensaaaaaaaa

vale ja t'ho dic jo pk ja veig k no ho endevinaras mai a akest pas...

Va ser el bisabi d ernesto kitxner!! Per exmple!

Akesta gent fan escultures a tothom!!
Jo crec k no el coneixen ni els miraminenses (se diuen aixi?, preguntau!)

Al mig d la pampa, on nomes hi han camps amb girasols, vaques i poca cosa mes vaig deixar una marca a l'asfalt (k encara deu estar) amb la frenada d cotxe. Saps k havia?? Unes edcultures dls picapiedra!! Toma ya!! Ho puc dmostrar, tinc fotos pk ni jo m' ho podia creure...